Tuesday, January 27, 2009

Kenduri Kendara


Ahad lepas 25 January family aku ade buat kenduri kesyukuran dan doa selamat utk adik aku fara yang nak fly to Melbourne next month.. kitorang decide utk cater je kat nenek aku utk 400 tetamu(byk tu.. cam kenduri kawin la plak kan..)..Nenek aku mmg buat bisnes catering utk majlis kawin..so sape2 yg nak kawin bole la contact and aku bleh bg diskaun harga baekkk punyee..chehhh siap promote lagi ni.. hehe

Alhamdulillah majlis yang dirancang berjalan dgn lancar walaupon ujan kejap dan yang paling penting lauk cukup dan berlebih pon.. aku risau sbnrnya klu lauk tak cukup ni.. buat malu je nanti..

Di kesempatan ini aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada saudara mara yg dtg especially side family mak aku yg byk membantu..Nak list kan sume nama 10 page pon x cukup kang.. Thanx jugak kat family side bapak aku yg datang especially nenek,Kak Ina dan kak Ita yg menjadi org kuat memastikan lauk sentiasa cukup..family side bapak aku x ramai yg dtg sbb mmg adik beradik x ramai and lagipon aku bukannya rapat sgt dgn family side bapak aku.. x tau la kenape..aku jugak nak ckp sorry kat Wan(nenek aku tau..bukan LCW..huhu) sbb tak dpt jempot wan atas sebab2 tertentu..

Tak Lupa juga kepada kwn2 yg sudi dtg memeriahkan majlis ini..Esh,Peet,Anud,Zugorina,Suhaimi,Joe,Fendi,Shaft,Mawar,Zerd,Ninie,Khaliq,Halim dan Fakhrul..Terima Kasih byk2 sbb tolong habiskan lauk2 tu..huhu.. tak ketinggalan Auntie Roggy dan Mak Mawar yg sudi meluangkan masa hadir ke majlis ini.. Actually ramai yg x dpt dtg sbb balik kampong and ada plan lain... Mebi sbb cuti panjang dan masing2 dah ade plan lain dgn family/kwn2.. Jutaan terima kasih jugak kat Jiran tetangga yg dtg ke majlis ini.. Jiran2 area umah aku ni prihatin tau.. kitorang ade persatuan and setiap rumah kena byr yuran setiap bulan utk ape2 aktiviti.. siap ade website tau.. huhu

Sepanjang majlis ni aku relax sket sbb x byk sgt keja kena buat.. tp walaupon catering aku tetap nmpk bz..haha sbnrnya buat2 bz je.. xde keja pon..hehe saje je nak tunjuk2 rajin depan tetamu.. mane la tau ade bakal2 mak mentua yg tgk ker kan.. ahhaaa umur p0n dah 26 tahun tahun ni..haizzzzz.. Klu umur camni bapak aku dah anak 2 kot.. tp tu dulu..skang lain..gaji asik x cukup je memanjang.. kuikuikui cane nak kawen..

Sayang aku x byk amik gmba sepanjang majlis ni.. aku pon bz melayan tetamu yg dtg.. x sempat nak amik gmba.. tp ade la sket gmba yg aku amik dr camera org lain.. ade la jugak dp xde langsong kan..


Thanx.. Thanx.. Thanx


Salam

maTHius

No comments:

Post a Comment