Wednesday, January 14, 2009

Aku dan Blog

Assalamualaikum..

14 Dec 2008 merupakan hari yg bersejarah bile aku start menulis blog.. ahha bole caye ke ni? kite tggu dan lihat je la brp lama bole tahan..sbnrnya start nak tulis blog ni dah lama..sbb tgk member2 cam seronok je ade blog..terase mcm ketinggalan plak xde blog.. Masa 1st january haritu konon2nya azam tahun 2009 nak tulis blog laa.. tp cam xde idea plak nak tulis mase tu.. kalau la cheq ni Usman Awang ke..kahlil Gibran ke(betol ke eja tu) xpe la jugak kan..

Kepada sesape yg ade terbaca blog aku yg cam suam2 kuku ni kan.. Trimas byk2.. rajin2 kan la tgn tu utk komen agar saya dpt memperbaiki mutu penulisan saya ni.. ececece cam poyo plak..

Kepada bloggers2 yg dah lama aktif tu diharap dpt bagi support la kat blog ni..kasi promote la sket blog ni kat org ramai..chehh mcm la menarik sgt blog ni kan..padahal br je start tulis..Actually blog ni saje suke2 utk mengisi mase lapang dan jika info atau kandungan dlm blog ini ade menyentuh sensitiviti atau membuatkan sesape terase saya mintak maaf awal2..huhu..sesungguhnya saya manusia yg lemah yg penuh dgn kelemahan dan kejahilan..kalau ade terkutuk atau termengumpat sesape ke kat sini anggaplah ia sebagai satu gurauan semata-mata.

OK lah.. tu je la yg nak ckp.. xde idea suda

ape2 pon masih belom terlmbt utk wish Happy New Year 2009 kepada semua!!!


Salam
MaTHius

No comments:

Post a Comment