Sunday, February 1, 2009

Aku..Wedding dan Joe Jambol

Siang td aku gi wedding adik Fara Farzana kat KL(bukan fafau tau..haha).. Sedara yg mcm mane pon aku x reti nak explain..kire kezen la senang cite.. Kitorang kena berkumpul kat Yayasan Tun Razak pkl 12.3o..Plan asal nak masok dlm dewan skali serentak..Skali sampai2 je masing2 x sampai lagi.. Unkel Bob kesayangan ramai pon lmbt..Mebi mlm td terwirit lebih kot..xpe bagi can la..Kitorang pon dgn muke x malu teros masok dlm dewan dulu sbb malas nak tggu lama2 sbb perot pon dah lapar giler..Aku cam kire dah expert la carik tmpt wedding ni sbb 2 minggu lepas dah pegi wedding abang naim kat tmpt yg sama jugak Dewan Tun Rahah..Sampai2 je Paklang,Mak Andak dgn Cik Chah dah sampai rupanya... sume tgh mkn.. Family yg lain2 x sampai lagi.. Aku pon tanpa berlengah dgn pantas teros menyenduk nasi sbb perot cam dah berbunyi2..Dah la breakfast mkn Potato Chips je dlm keta..Nasi dan Lauk di cater oleh Restoran Sri Melayu tp sorry to say la Lauk dia tak la sedap sgt.. tp lapar punyer pasal... Bedalll saja lahhhh labu..tp jelly kelapa muda mmg superbb..sedap giler..siap ade kambing panggang bagai tp aku x berani amik risiko sbb takot pening kepala plak nanti.. Mase kitorang tgh2 mkn Pak Lang,Mak Andak and Cik Chah dtg berkumpul kat meja kitorang.. Ape lagi riuh rendah la meja kitorang mcm kat Kedai Kopi Kak Kiah... Mak Andak a.k.a Raja Lawak Astro start la dgn lawak spontan dia tu..Lawak gilerrrrr bile mak andak aku sampai je kat meja kitorang dia ckp"I'm Soriiiiiiiiiiii"..siap dgn muke2 cacat bagai... aku daripada nak tmbah nasi teros x jadi sbb asik tergelak je...org sume asik tgk je family kitorang kecoh2..haha
Lps wedding tu aku pi bday gathering kat umah joe..bday yg ke berapa eh?biarlah rahsia.. hahaha..mcm makanan ade.. disebabkan aku dah kekenyangan mkn nasik minyak.. aku mkn Yong Tau fu je.. Lps makan acara bergmba mmg menjadi agenda wajib sbb masing2 mmg giler glam.. yang x tahan tu si esh sentiase dlm mood bersedia.. tgh2 borak2 mata sempat lagi jeling2 kat cameraman walaupon mulut penuh ni dgn karipap..ye la dia takot la dok tgh2 santak chot chet chot chet dgn zugorina skali muke cam laha org amik gmba candid kan.. jatuh plak saham nanti..hehe jgn mara.. nanti cpt tuaaaaaa daaa.. :P alamak gmba kat camera fendi la...
HAPPY BIRTHDAY JOE.. WISH YOU MUCH HAPPINESS AND ALL THE BEST!!! TAK SEMPAT BELI HADIAH LAAAA.. SORRY

No comments:

Post a Comment