Monday, June 8, 2009

Hahahahaha I am 26.... sorry lama tak update blog

Hi sume.. rasanye cam dah bersarang kot blog aku ni..sorry la bulan April dgn May mmg bz giler handle project kat Senai Airport.. tak tido mlm aku dibuatnya nak setelkan sume benda.. so skang ni ni agak free la sbb keja kat Senai pon dah setel last week..walaupon belom handover..sbnrnya nak cite psl bnda lain ni.. huhu..jeng jeng jeng
Last week 1 June genaplah usia aku 26 tahun..arrgghh tensionnn.. pejam celik..pejam celik.. kejap je mase berlalu.. sepanjang 26 tahun ni ape perubahan yg aku buat utk diri sendiri?hurmm itu biarlah ia menjadi rahsia hatiku.. chehhh poyo la plak.. tp yg ape penting ade bnda yg best dan ade yg menjadi penyesalan sampai skang..biasalah manusia sentiasa melakukan kesilapan.. ape yg dah berlalu tu biarlah ia menjadi sejarah hitam dan aku sebagai manusia haruslah teruskan hidup dan menebus kembali kesilapan yg telah dilakukan dan menjadi org yg lebih matang dah berguna utk negara.. (wahhhhhh mcm essay la plak..tp knape la SPM dpt A2 je.. huhu)

Mase Bday aku yg lps aku xde la menatapkan azam atau ape2 target..I just want a stable and enjoy life.. sbnrnya mcm2 bnda ade dlm kepala hotak aku skang.. nak bukak bisnes laa..nak beli rumah sendiri la.. dan mcm2 lagi la kehendak dan keinginan aku yg belom lagi kesampaian.. nak beli sume tu mustahil la kan.. aku bukan Datuk K bole beli ape saje.. huhu..
Haaaaa lagi satu sblm terlupa.. for those yg wish aku x kire la sms ke,myspace,facebook,friendster, bday card etc ... mucha gracias .. toche toche.. syukriya..klu bday korang InsyaAllah aku wish n kepada yg sudi bagi prezen tu.. mekacih byk2..next year bagi la lagi... hehe.. bday korang nanti insyaAllah aku balas punye..hehe tu pon klu tak lupa laaa.. aku skang mcm cpt lupa la.. ishh nyanyuk dah aku ni..

Ok la dah cam pnjang je aku tulis ni.. kang bosan plak klu org baca(tu pon klu ade yg baca).. huhu.. enuf for now.. daaaa

HAPPY BIRTHDAY utk diri sendiri.. haha gile sedih :p
P/s: tahun ni byk dpt hadiah baju laaa.. ape2 pon time kacih byk2 yer
maTHius 26 tahun suda :(


No comments:

Post a Comment